frukost - den bästa måltiden.

folk säger alltid att  "ååh nej, på sommaren blir ja så fet" Men det stämmer verkligen inte på mig, ja har aldrig någon riktig matlust - så ja går nästan alltid ner ett par kilo på sommaren (som ja senare tar igen till hösten) Men frukost, det måste vara den absolut bästa måltiden, (men inte när skolan börjar, nu snackar vi sommar och ledighet) Min favorit är en baguette med ost och sallad , en skål vaniljyoghurt med crunch o färsk banan och till det dricker ja en stor kopp te. Alltid har man inte tid att göra det men så ofta man hinner. Efter min frukost kan ja hålla mig mätt till middagen, om ja får en eller två frukter på dagen. Vad är eran favoritfrukost, nåt sånt där man bara inte KAN vara utan?



just nu sitter ja o klämmer i mig massor med frukost - ska ha en heldag på stan idag och då hinner ja aldrig äta. en kopp kaffe som max.


Kommentarer
Postat av: Anonym

oboy!!! :D

2010-07-16 @ 18:08:37
Postat av: nån...

öh, typ en baugette me ost och skinka eller toast, juice! äh jag har ingen aning....

2010-07-26 @ 21:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0