total repair.

Godmorgon höll ja på o skriva. Men satan, ja finner inga ord om hur trött o seg och sjuk ja har varit senaste dagarna. Men nu är ja totalt återhämtad, både sömn, mat & hälsa. dvs att bloggen kickar igång nu igen, bättre än nånsin, bättre än nånsin, hahaha. Jag har iallafall gått på bio och sett trollkarlens lärling ( som för övrigt var superbra ). Jag har varit i stan och shoppat lite kläder, som ja kan slänga upp senare - jag har färgat mitt hår mörkt igen, skönt! & ja har bara knarkat halstabletter. Så ja har hunnit med en hel del sen i onsdags. Nu ska jag sminka mig lite för att åka hem till en familjekompis för att fira en födelsedag o äta lite tårta. yummi.

goooood - ja saknar rhodos så mycket,! brudar - snart igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0