could you make my dream come true

Är det bara jag som inte tycker om att skolan faktiskt har dragit igång nu?
Nej de hoppas jag inte iallafall. Just nu, orkar ja inte plugga eller gå i skolan. men ja gör det ändå.
Tänk att bara få va hemma, eller bara få gå runt o shoppa hela dagarna, hur najs skulle inte det vara då?
Drömma kan man, och drömma gör man.. men just nu ser min verklighet inte riktigt ut så.

jag går i skolan, pluggar, pluggar, o pluggar lite till, blir blekare för varje dag som kommer (vinter), fryser mer och mer varje morgon och så jobbar jag ju lite då o då. påå tråkiga coop. kul !
Nu låter det som om mitt liv suger. det gör det inte. Men ja glömmer ibland att ja har världens bästa vänner, familj & pojkvän! De är tack vare dom jag går upp på morgonen och blundar för alla problem ja möter.

när man pratar om trollen. nu ska ja kolla vidare på svenska hollywood fruar. fast neee. deras liv kanske inte är drömmen iallafall.


sis har en fin mun & jag har en bra kamera.
jävla snack om min syster idag känner jag.. sussa sött nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0