artondeaugusti

först och främst. vart tog detta underbara sommarväder vägen?


Godmorgon hehe. nej inte riktigt. ååååh den här morgonen har varit såå underbar. Jag och victor gick upp runt 12, halv ett för att äta frukost, jag åt mannagrynsgröt & en ostbaguette. muuums.
Sen dess har vi bara myyst och gjort absolut ingenting! Älsklingen börjar ju skolan i morgon.. Nu är han ute med hunden så då passar jag ju på att blogga ofcourse: Vet ni? Hans hund, vera fyller 1 år idag! grattis på dej sötnos. jaha snart ska vi äta en kladdkaka med vaniljsås ! hihi. hoppas jag..

Ikväll ska jag träfffa min kära vän isabella westergren, jag har saknar dej massor! ska bli supermysigt.
ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0